Thursday, April 23, 2009

cinta kayak drugs ya? kata penyanyi letto

sedih laa bong oren dan hijau dah buang.
buang pasai takut kawan kawan masuk jel folow aku.
buang pasai percaya keSERIUSAN member member dalam menyelesaikan masalah.
buang pasai memang dah perangai aku lagu tu. selalu kalut hal orang dulu.
anak mak.

kawan.
ni aku marah aku sendiri ni.
bukan marah kat ang.

betui aih.

dak dak.
bukan macam tu.
dak aih.

tapi ang paham dak?
aku sayang...
aku sayang sungguh bong tu.
rasa rugi plakdah eh main buang kalut tak tentu pasai haritu.
tapi tu diaa aa noo,
nak kaleh kaler apa pun tak tau dah no~?
benda kalau dah jadi.









































i love you still.
ang la mat korek terulung aku penah kenai.
tabek.

dan aku again, paham ang walaupun ang tak mintak.

dan satu tips baru,
naik bulan tengah tengah rembang lagu ni dia maen kacau emosi nak habaq ang.
dengan mengantok plak kot ataih!!!

5 comments:

azmir abdullah said...

haha, ala kt kedah beli bong kt pasaq malam ja.. tak pun uptown kt stadium.. nak risau apa.. kerajaan pun isap ganja dulu muda2,,. hahahahah

coin-operated daj said...

honey, i hate to break this to u but even a tiny piece of shit cn be sentimental fo some.

Pencungkil GiGi said...

aku cuba cari bong lain dan dapatkan bentuk tangan dan air panas tu..

bley?

takpun satgi aku try pi tgk balik tempat kejadian..kot2 ada yang hijau tu.

coin-operated daj said...

da xde. aku da redah semak. ritu g carik kt uptown pn da xde.
xpe. sem ni kira tutup buku laa.
sem dpn import amsterdam punya tros.
haha

yeen said...

tempah bong ala2 labu sayong kat kuala kangsar blh kot jadi bntuk tangan na?