Sunday, November 9, 2008

aku kaget, aku tak dapat tidur, aku mahu ianya cepat berlalu dan moga aku bisa mentertawakannya esok sambil menjerit "menyanyi? ah itu enteng aja!!!"

hari ini aku akan mencuba melangkaui batas yang telah aku sendiri dirikan selama 23tahun kehidupan.

aku akan cuba mengingkari norma norma pasif yang dulunya aku sangka akan selama lamanya menjadi titik penamat aksi keterbukaan aku. yang dulunya aku selingkuh dengan senyum dan perasaan bangga, hari ini akan aku cuba definisikan sebagai cabang terbaru yang kelak akan aku tawakan.

cuak!

risau!

malu!

ah,
bukankah aku ini peminat dadah nombor satu negara.
adrenalin juga kayak drugs.
maka seharusnya aku langkahi aksi ini dengan pesimistik.
kerana dadah itu wujud untuk menempelak normaliti.

selamat datang showbiz!

No comments: