Wednesday, November 12, 2008

hari hari gila

isnin
tido 3jam je.
jawab exam lebih kurang.
paper bimbingan dan pnasihatan yang org kata senang pun aku rasa susah.
mana tak, lepas study roy dtg bawak dadah.
aish.. mana boleh lepas.
otak tk pikir exam dah time tu.
layan secara berjemaah mmg best.
tengokroy tunjuk true colors dia amat lucu.
dia boleh plucking gitar slow2 pastu teran suara nyanyi lagu ibnor riza.
petang gerak pegi taiping.
dalam perut ada rama2.
nervous babi nk nyanyi buat pertama kali di khalayak ramai.
sampai taiping, lepak2 jap trus sauk arak.
hilang sikit malu.
time show, aku lompat sorang2.
orang lain lepak sambil tercengang.
sebagai balasan aku campak mic kat mamat yang mabuk mengaku straight edge tapi pakai baju the misfits.
gila!


selasa
letih gila.
badan lunyai.
aku kencing kat keta orang.
tapi sempat lagi stone sepam dua.
tapi potong sebab letih maximus dan kecik hati bodoh2 dgn yon.
dia tak bagi aku melawan dia.
tapi dia bukan god.
tu yang aku marah.
PENAH suka autoritarian!
tapi rupanya diatak bagi melawan sebab malu kat amet.
ingatkan sebab dia god bab power violence.
haha sokey dude none taken... anymore.
bangun je tengkuk takleh gerak secara normal.
bahu rasa cam pikul antu.
tekak pahit.
kena start baca elt school curriculum.
sok exam.
carry mark dah la sikit.
gila!



rabu
baru selesai 1 paper.
susah bodoh!
5 soalan, dua aku tembak.
merapu macam babi.
gila!



haaa
gila itu indah.
kao ape tau...
kao tu mat buku yang berlagak hero.
urinated-hero.
ceh




1 comment:

::i'm a dreamer:: said...

kecik ati.. potong sket nak stoned haih..kalau amet tau..

arr...ujung tetap ade.. urinated hero hahah

style