Saturday, February 7, 2009

aku rasa aku comel!

sekejap tadi aku maseh marah kat yeen.
dia bangun lewat.
aku bangun awal.
aku lapar.
aku kejut dia.
aku kena marah.

aku tido balik. monyok. celik celik yeen da belikan aku makanan. tapi aku jual mahal. aku tak nak makan.

aku pegi caii dam.
aku kena sorang sorang.
lagi best dari tengok gelagat yeen nk pujuk aku tanpa skill. bodoh~


tapi bila dah stone2 mcm ni. aku terus tak jadi marah.

see..! stone membuat kita aman damai.

tetiba aku terpikir,
kalao laa org palestin dgn org isarel leh lepak satu pot sama sama stone2, mesti diorang tak perang.
kalao bagi najib dgn anwar ibrahim lepak satu pot, stone sama2, mesti perak takkan ada dua menteri besar.

aduu jauh dah pikir.
pening.

sayang,
mee celup mane?

1 comment:

yeen said...

u tu mengada!