Friday, February 27, 2009

kisah keempat (4) jehovah's getaway saya: selangkah ke-alam cuckold-herba.



fawaz sampai.









.......................................................................................................................................







lepak makan je jap then lepak bilik.
diorang teros nak tumpang mandi.
kitorang ok je.
diorang mandi sekali.
ehemmm...

kitorang pulak jalan lagi aktiviti penyelaman.
style...


lepas tu all four toe's down lepak sekatil.
aku da rabak.


suddenly
co.pilot aku tolak kepala aku straight kat paha saeda, seolah mintak diriba-i.
ishhh

pastu co.pilot memainkan permainan "perghh dat perghh" dengan aku.
aku gelak je sebab ingatkan fawaz tak paham atas sebab otak tak tak sama channel.

sekali fawaz.berak.lawas ni boleh pulak jawab:
dude dude.. awek gua tu dude.








hijau muka aku.
sialan.



p/s: ok. tepi tepi, nak pergi main gusti. hiyarghhh!

2 comments:

kikilala said...

mane aku nak nampak kepale kao singgah kat peha saeda...
ape lg.. tu je laa jwpn sbg kekaseh beliau.. takkan nak chokeslam kao plak.. hehe..

coin-operated daj said...

haha
xsangka kao boleh bagi impak mcm tu.
maken laju aku panjat bulan!