Thursday, February 26, 2009

kisah pertama (1) jehovah's getaway saya:our bad breath even comes in sound


sampai sampai aku terus uruskan hal akomodasi.

sampai bilik je aku terus set bilik sampai jadi stail nak mampos.
bukak channel4 movies. pasang sambil mute.
on laptop.
bukak winamp,
select lagu cinta kami yang aku compile semalaman suntuk sambil bual bual dengan kawan rumah. (lama betul xlepak macam tu).



dah setel suma, lampu pun dah dim.
tilam dah terkopek sikit selimut dia.
aku dengan yeen pantas terjun ke air terjun hijau.


kena seround sorang,
bergolek golek atas katil... aku terbau nafas kitorang.
busuk gila!

punyala busuk,
sampai aku straight recommend ajak yeen gosok gigi secara beregu.



p/s: sapa kata tempat sejuk lambat naek? ha? sapa?
yahooooooooooooooooooooooooooooo !!!

No comments: