Tuesday, February 3, 2009

persetankan amaran anti-sosialisasi berkumpulan !

hari ni dgn hari semalam aku kejar dunia dadah macam dah takde hari esok.
puas...
berketol2 imbuhan narkotik masuk dalam badan.
melayang layang aku dalam masa 27jam tanpa henti.

balik pukul 3pagi, lepak lepak jap menghabiskan sisa indah halusinasi,
aku terus terjun masuk dalam studios-mode.

aku kalut sebab esok ade quiz pagi pagi buta.
first time cuba baca nota, aku gagal. maka lepak main facebook dulu sepam.

then tadi ni cuba balik,
berjaya!

laju pulak ilmu masuk.


maka...
tak susah mana pun lingusitics!
aku da hafal kaw2 everthing tht hv to be covered.
language's origin, 6core properties etc da melekat dalam otak.
tunggu masa je untuk dikeluarkan.

sape kata hisap dadah bagi otak lembap?
tak de pun.

at least,
im not summoned upon the stash that i'd taken.


"not yet", people might say...
"but later who knows" u might add.

"ah! korang memang cenggitu, selalu takut dengan benda yang masih diatas langit" aku membentak.



No comments: