Sunday, March 8, 2009

menyelesaikan tanda-tanya tidak penting.

tadi masa aku belek cover dvd yang aku nak bukak.
tajuk filem tu extreme movie.
sketches show je lebih kurang.
tetiba aku tepandang critical acclaim filem ni yang di-paste dari review hos rancangan good morning america, joel siegel.

muncul kembali satu curiositi lama:
betul atau tidak review review tempelan
ataupun,
para abg2 lanun cetak-rompak menampalkan pada kulit cover dvd itu sendiri itu tujuan pelarisan secara semberono.

maka,
aku google sekejap nama jon siegel ini.

maka,
enjin carian google menemukan satu berita yang menjawab pertanyaan aku:

ABC's 'Good Morning America' movie critic Joel Siegel dies at age ...

www.realitytvworld.com/news/abc-good-morning-america-movie-critic-joel-siegel-dies-at-age-63-1012659.php - 47k - Cached - Similar pages.














terima kaseh google
TERIMA KASEH abang-lanun.

No comments: